Helgen

Den här helgen blev verkligen över förväntan. Det började med övernattning hos Kameha, en av tjejerna i min Earth Science kurs jag tog förra terminen. Vi åt pizza, som såklart blev serverad med ranch (amerikanernas favorit dressing), åkte till Liddy's jobbinterviu på MC Donalds, tittade på filmen 27 Dresses och tog en foto runda så klart.

I lördags stack hela familjen till garn och traktor-mässa och mitt emellan stod en massa karuseller. På garn mässan tittade vi på garn och på traktor-mässan tittade vi på traktorpulling, en sorts tävling för traktorer (och monster-trucks).
Idag (söndag) är det Lovisas födelsedag. Hon passade på att ha kalas med klasskompisar när jag var iväg på övernattning (eller tvärt om). Efter kyrkan kom Engströms hit vi åt, pratade och han till och med en liten sväng till poolen.
På vägen hem från poolen träffar jag Kenzie som ger mig ett underbart vackert brev (which totaly made my day).
Bilder kommer imorgon, nu måste jag plugga och sova.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Om du är intresserad så äger min farbror Sveriges ända stora släde till traktorpulling (den de drar)

2012-05-22 @ 23:57:42

Kommentera gärna för ett litet ord kan ge mycket glädje!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0